Wymagane dokumenty
Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się:
1) przez Internetową Rejestrację Kandydatów (IRK). Kandydat rejestruje się na stronie
www.irk.upjp2.edu.pl i postępuje zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w IRK;
2) Dokumenty można przesłać pocztą elektroniczną na adres email: kosciolwdialogu@upjp2.edu.pl lub wysłać pocztą na adres:
Instytut Teologii Fundamentalnej, Ekumenii i Dialogu UPJPII
ul. Franciszkańska 1, 31–004 Kraków
z dopiskiem: Studia podyplomowe
lub składać osobiście w sekretariacie.
Kandydat na studia podyplomowe składa w sekretariacie studiów następujące dokumenty:
• wydrukowany formularz rekrutacyjny wygenerowany z konta kandydata w IRK opatrzony jego własnoręcznym podpisem
• odpis dyplomu magisterskiego lub licencjackiego, lub uwierzytelniona notarialnie kopia
• kserokopię dowodu osobistego
• dowód wniesienia opłaty wpisowej
Kryteria kwalifikacji
Warunki przyjęcia na studia: ukończone studia zawodowe lub studia magisterskie (licencjat lub magister).
Kolejność zgłoszeń
Terminy
Termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji elektronicznej:
Nabór na semestr zimowy:
11 – 29 września 2017 r.
Nabór na semestr letni:
15 stycznia 2018 r. – 10 lutego 2018 r.
Termin składania wymaganych dokumentów:
Nabór na semestr zimowy:
25 września 2017 r. – 6 października 2017 r.
Nabór na semestr letni:
5 – 16 lutego 2018 r.
Charakterystyka
Studia interdyscyplinarne: historyczne, filozoficzno-teologiczne, politologiczne i społeczne, prowadzone we współpracy z Centrum Dialogu i Modlitwy w Oświęcimiu, Uniwersytetem Pedagogicznym w Krakowie (za pośrednictwem Międzynarodowego Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście Muzeum Auchwitz-Birkenau), Muzeum Polin (Historii Żydów Polskich) w Warszawie. -
więcej informacji.
Limit miejsc
min. 15 osób, max. 35 osób
Limit miejsc
WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW:
Zaliczenie poszczególnych przedmiotów według wymagań prowadzących (aktywna obecność lub ekwiwalent w razie dłuższej nieobecności) oraz praca dyplomowa oceniona pozytywnie przez promotora.